سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

من آدَمَم

بی تو اما

آه و دَم! 

 

 

 

 

دعا نوشت :امیدوارم سال جدید از جلف بازی هام کاسته شه ! 

 

نیامد نوشت :

                 حالا اشک هایم شبیه تو شده اند

                  گریه میکنم..
 
                 نمی آیند!! 
باران نوشت : باران یعنی تو برمی گردی... 
  
  
ته نوشت:امیدوارم همگی شما سال خوبی داشته باشید . و تنها نباشید ! 
 

میدونم امسال ما می شم ! 

 

یه شب بالاخره من دراغوش تو پیدا می شم . باجرقه لبهات گرم می شم . کودکی دوساله 

 

می شم دراغوش تو . 

 

امسال مبینمت همونطوری که همیشه در خیالم دیدیمت . 

  

(هنوز به خیال خودم خوشم که از خیالم نمی روی ) . 

 

 

 

مطمینم با تو من ما میشم ! امسالسالماشدن ماست هرچند   سال فشاررسلامی و تحمل ایرانی هم هست اما من تو زیراسن فشاراسلامی با هم اشنامی شیم با تحمل ایرانی !  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد