سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

یادش بخیر 2 سال قبل بودا ...چقدر زود گذشت منو حاجیو سید داشتیم رای ها رو مینوشتیم با خودم میگفتم بابا شر نشه...نفهمن مردم بیچاره بشیم آبرومون بره...حاجی گفت واسه استقرار نظام واجبه.مگه نمیدونی آقا پشتشه

  • گفتم حرفت درست ولی حاجی یه چیزی..میگن داس هرچی تیز تر بشه دم خودشو رو زود تر میزنه ها..! نکنه این واسه ما شاخ بشه بعد!! سید گفت نه بابا این طرف اگه آقا بگه بمیر میمیره

  •  

    گفتم باشه خر شدمو شروع کردم نوشتن..هی نوشتیم هی نوشتیم..مگه تموم میشه...گفتم حاجی مگه چقد برگه چاپ کردین..گفت یه55 ملیون تایی میشه..گفتم 55 ملیون تا..مگه قراره از خاجم ادم بیارین رای بدن

  •  

    گفت بابا چقدر تو خنگی...مگه نمیدونی صندوق سیار هارو 100 برابر کردن..یجوری باید پر بشه دیگه..تازشم یکاری باید بکنیم رکورد خاتمی بی همه چیز رو هم بزنیم..تا دیگه واسه ما 20 ملیون 20 ملیون نکنه

  • تو دلم گفتم بی همه چیز!!...یاد یه جمله ای افتاددم چقدر آشنا بود..خدایا کی شنیده بودم..به مغز نوخودم فشار آوردم ..آها یادم اومد تو خیابون ولیعصر بود..آره درسته مردم میگفتن (من به چیز رای میدم ولی به بی همه چیز رای نمیدم)

  • ولی این بی همه چیز همین کسی بود که داشتم اسمش رو مینوشتم بودا!! تو همین مابین سید گفت حاجی سهام عدالتت رو گرفتی؟ قراره چند روز دیگه واریز کنن...گفتم چند روز دیگه

  • گفت آره قراره به 9 ملیون نفر نفری 80000 تونان بدن...من که ریاضیم خوب نبود یه ضرب با ماشین حساب موبایلم کردم دیدم صفراش توش جا نمیشه...یعنی چقدر پول میشه خدایا..آخه کدوم شرکت این همه سود داشته..اسم شرکتا چی بودن

  • گفتم حاجی یعنی چقدر پول گفت یچیزی حدود 720 میلیلرد تومان...وای سرم داشت دور میزد

  • گفتم این پول تو شهر قراره بین مردم پخش بشه...گفت نه خل جان..شهریا عقل دارن میفهمن به بازیه..خدا روستاییای مارو نگه داره..1000 تومان بهشون بدی خیلی هاشون خدا رو هم استغفرولا میفروشن...یدونه رای به جایی بر نمیخوره

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد