سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

 

  

 
کاش دنیا
یک بار هم که شده
بازیش را
به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد

این برد های تکراری برایش؟؟

ته نوشت: 


چه ازدحامی به پا کرده‌ای در من 
همین تو یک نفر ! 

 

غم نوشت:

تقدیر را خودم رقم می زنم
از کنارم
هر چی تنهایی هست
بر می دارم
تو را جایشان می گذارم ..!!

ادامه مطلب ...

 تعداد

صورت مسأله را تغییر نمی دهد..

حدس بزن
چند بار گفته ایم و شنیده نشده ایم؟
 چند بار شنیده ایم و
باورمان نشده است؟
چند بار ؟...

پدرم می گفت :
پدر بزرگت ، دوستت دارم را
یک بارهم به زبان نیاورد؛
مادر بزرگت اما
یک قرن با اوعاشقی کرد ..

من اما هیچ مدالی نمی خواهم

هیچ سهمی از جانبازی را

تقصیر هیچ دشمنی نیست

من با بوی تن معشوقه ام شیمیایی شدم. 

 

 

 

ته نوشت : به همان اندازه که این روزها مردی را دوست داری حرف می شنوی 

میشنوی از انواح خواستن ها . انگارکه زنها تنها جسمی برای عرضه دارند وعروسکی هستند برای دیگران. 

اینکه خیال میکنی تو را همانند خواهرانشان دوست دارند و خوبی و خیر تو را میخواهند مسخره بیش نیست 

ومردها به وسعت نگاهشان هرزه اند. 

هی تو  

تمام حرف هات و تلافی میکنم که خوب درک کنی دخترها جسم نیستند  

ازت متنفرم. 

  اگه مردی جرات داری فقط توروی خودم حرف هات تکرار کن در غیر این صورت دختری پسرک

 

 

 چقدر کم توقع شده ام`

نه آغوشت را می خواهم

نه یک بوسه
... ...
نه دیگر بودنت را..

همین که بیایی

و از کنارم رد شوی کافیست

مرا به آرامش می رساند...

حتی اصطکاک سایه هایمان...