سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

تعجب

خوب امروز یه اتفاق جالبی رخ داد این که یکی از شاگرد هام اینترنت داشت

و‌من هاج و‌واج مونده بودم که ازش پرسیدم چطوری؟!؟

گفت اگر مخابرات پارتی داشتی باشی  یه کد هست تو تنظیمات گوشی میزنی و استفاده میکنی

و بعدش بقیه شاگردهام  گفتند که اصلا یه سری  مغازه ها  با مبلغ ۱۰۰-۲۰۰ تومن اینترنت خططتون وصل میکنند


خیلی غم انگیز ه  هیچ پولی نداریم که زندگی کنیم بعد این وسط اینترنت هم پولی بشه!!

حقوق شهروندی

از حقوق شهروندیمون‌ چه خبر؟

دقیقا چرا یه عده این حقوق شهروندی دارند !!!!

نظر

به نظرم باید  نظرات باز گذاشت  که بشه راحت با همدیگه چت کنیم

نمیدونم باید چی کار کنم

الان با این که وقت دارم و کلی کار برای انجام دادن  و حتی توانایی انجام کارهام دارم اما نمیتونم انجام بدم 

چرا؟؟

چون اجازه نمیدن

برای ارایه  و پرپوزالم باید مقاله میخوندم که به لطف بزگوارند قادر نیستم 

باید نظام  ثبت نام میکردم که  الان به لینکش‌حتی دسترسی ندارم 

 اصلا هیچ کاری نمیشه انجام داد

سال چند

دارم فکر میکنم که دقیقا من دارم توو چه سالی زندگی‌میکنم سال  هزار و سیصد چند؟؟ یا شاید هم هزار و دویست و چند...

به چه جرمی زندانی شدم  که حق تنفس ندارم حق دسترسی ندارم 

حق زندگی‌ ندارم  داشتم فکر میکردم من کی این قدرت بهشون دادم  که من و زندانی کنند!!!!

دیووونه وجودم داره زنجیرهاش پاره میکنه و کسی  حواسش نیست