سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

سوتین صورتی

سخن مانند دامن زنان است هرچه کوتاهتر بهتر و به هدف نزدیکتر

 

 

 

 

رویایم را شبها
زیر بالشت
بگذار
نمی خواهم
بی خیال من
.........زیر سرت بلند شود

 

 

 

دست هایت را باز کن من از بهانه جویی بیزارم!   

 

 

 

 

ترس نوشت:هنوز هم عقربه های ساعتم راه خودشان را می روند عجب اراده ای دارند هر روز همین راه در این فکرم که می دانند دور خودشان می چرخند یا نه؟

 امروز پدری دخترش را برای نان فروخت٬ امروز دختری در ماشین شیشه دودی با پسری همخواب شد٬ امروز دختری در التماس چشمانش در چهار دیوار زن شد ٬امروز مادری در مقابل پسر سه ساله اش با مردی همخواب شد ٬امروز عشق دختر باکره را با اسکناس سبز سنجیدند٬  

امروز دلم برای امروزم گرفت..  

نمیدانم دنیای شما کثیف است یا چشمان فاحشهء من؟

 

 

 

....:کاش من هم میتوانستم همچون این کلمات به چشمای نازت نگاه کنم .    

خواب نوشت: من نمی تونم بخوابم ٬ اما همش حس میکنم که خوابم 

 

 

<<< من همون جوون پیرم>>

 

انقدر پرم که باران هم ترجمه ام نمی کند !  

 

 پ ن ۱:

عشق من!
اینجا زمان هم مرده است!!!!
مرده شور عشق را هم برده است!

پ ن ۲:بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشند تا فراموش نکنی که دوست داشتن آنها فقط برای تو ضرر دارد.

 

 

تنفر نوشت:متنفرم از دوستی های امروزی که اخرش اینـ ـ

ادامه مطلب ...

 

 دلم می‏خواهد مثل کارتون‏ها یک غول آهنی داشته باشم که بگذارتم روی شانه‏اش و
دو نفری با هم غروب خورشید را تماشا کنیم.

 

 

 پ ن :می‏گفتند شیطان بسیار زشت است، از خدا خواستم شیطان را نشانم دهد.
        دیشب شیطان به خوابم آمد، بسیار زیبا بود، عاشقش شدم و به خدا خیانت کردم...

 

 

۱ ـ 

ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻳﻢ ﺁﺧﺮﺷﻢ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﻢ ﺍﻳﻦ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﻛﻴﺎ ﺑﻮﺩﻥ ﻛﻪ ﺗﻮ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺍﺯﻣﺎ ﻣﻮﻓﻖ ﺗﺮ ﺑﻮﺩﻥ! 

 

۲ـ  

یکی از انگیزه های من برای ادامه زندگی اینه که هنوز یه عکس خوب برای اعلامیه ی ترحیم ندارم . 

 

گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست...گاهی از غصه ی تنها شدنش می بارد . 

 

 

 ۱-

تجربه ثابت کرده همیشه یک مساوی با دنیا نییست 

اما گاهی یکی تمام دنیا میشود ! 

۲- 

همیشه جای یک نفر خالیست !  

۳- 

دلم برای کسی تنگ شده ! 

۴- 

خیلی بده ادم از همجنسش پا بخوره! 

۵- 

لعنت به همه ! 

ادامه مطلب ...

به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را.  

 

  

تاریک نوشت: شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه می گذارند و چه زیباست شرم زمین که  خودش را به خواب میزند .  

 

حس نوشت:حس بدی دارم با چاشنی تنفر !  

 

مشکل دل داشتن اینه که گاهی می گیره !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عاشق کسی میشوی که روبرویت ایستاده است  

و  

کسی را که تکیه گاه ایستادن این لحظه های توست فراموش میکنی ! 

 

 

 پ ن:           تختخواب دو نفره از اینکه عاشق و معشوق بر رویش عشقبازی کردند ، 
                   به ارگاسم رسید .

 

 

حال نوشت:  خسته ام٬
                   خیلی کس می خواهم که کسم باشد !  

 

اهنگ متن:   تنم می لرزه ومیری حواست نیست ! هوام و کام می گری خواست نیست ! حواسم هست و میمرم ٬حواست نیست !